|
|||||||
| Hilfe | Benutzerliste | Interessengemeinschaften | Kalender | Suchen | Heutige Beiträge | Alle Foren als gelesen markieren |
![]() |
|
|
LinkBack | Themen-Optionen | Ansicht |
|
|
#1 (permalink) |
|
Thousand Pounder
Bedankt: 16
Erhielt 1.273 Dankeschöns für 504 Beiträge
|
Wie Blizzard mitteilte, wird es in dieser Nacht einen neuen PTR-Patch für Diablo 3 Version 1.0.5 geben, der u.a. das Problem mit "Error 12" beheben soll: We believe we have a possible fix for players experiencing issues with the Retrieving Hero L... zum Beitrag auf dem Portal
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Newbie
Bedankt: 10
Erhielt 3 Dankeschöns für 3 Beiträge
|
Die Patch-Notes auf b.net-US sind aktualisiert, alle Angaben in roter Schrift geben da Auskunft über die neuen Changes.
Erster Change betrifft die Begleiter: Followers, pets, and summoned creatures will no longer attack enemies that are in an idle state unless the player is within 10 yards of the enemy (note: Hydra heads and Sentry turrets are not affected by this change) Dann neue Service-Funktion beim AH: An option to display Auction House events (sales, expirations, etc) has been added to the Social menu Dann gehts beim DH wohl weiter darum, den Sentry nützlich zu machen: Sentry Increased from weapon damage from 55% to 175% Skill Rune – Spitfire Turret Weapon damage increased from 8% to 30% Skill Rune – Chain of Torment Weapon damage increased from 80% to 125% (Demon Hunter) Bug Fixes Fixed a bug that caused Companion attacks and Multishot to sometimes fail to hit targets that were at a different elevation than the player Witch Doctor Active Skills Firebats Reduced Mana cost by 20% (from 122 to 98 per period at level 60) Haunt Weapon damage increased from 575% over 12 seconds to 575% over 6 seconds Skill Rune - Resentful Spirit Weapon damage increased from 287% to 383% over 2 seconds Folgendes gibts beim Wizard: Disintegrate Arcane Power cost reduced from 20 to 18 per period Weapon damage increased from 155% to 170% Skill Rune - Chaos Nexus Weapon damage increased from 40% to 44% Skill Rune - Entropy Weapon damage increased from 178% to 196% Skill Rune - Intesify Weapon damage increased from 202% to 221% Auch bei den Items gibt es Neuerungen: Affixes on items will now roll their level based on the level of the monster killed (rather than the item's level) - This now applies to random affixes on Legendary items und: "Extra Health From Globes" now benefits potions sehr praktisch: Treasure Goblins will now play a sound whenever they become aware of a player User Interface You can now change the icon for each tab in the shared stash The intent of this feature is to allow players the option to visually customize their stash tabs to better reflect its contents |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Erzengel
Bedankt: 84
Erhielt 375 Dankeschöns für 234 Beiträge
|
Die sollen endlich PvP bringen, bzw Infos zum PvP. Die ganzen neuen Features in 1.0.5 werden mich höchstens eine Woche begeistern und dann verfällt das Spiel wieder in die Farmroutine. Ich will Abwechslung im Spiel haben. Neben dem Farmen mal ne Runde PvP wäre für mich der Heilsbringer für das Spiel.
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
King Leorics Diener
Bedankt: 31
Erhielt 36 Dankeschöns für 19 Beiträge
BattleTag: noSub#2364
|
ich dachte, pvp kommt erst mit patch 1.1?!
denke aber, bis der PvP-Patch kommt vergeht noch etwas zeit ![]() für mich wären einfach mal paar legs oder sets toll. habe jetzt 150 spielstunden und erst 3 legs gefunden und 0 set.... :/
|
![]() |
| Lesezeichen |
| Themen-Optionen | |
| Ansicht | |
|
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 14:32 Uhr.

denke aber, bis der PvP-Patch kommt vergeht noch etwas zeit 

Linear-Darstellung